مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 21:402022-11-12اقتصادي

اهتمام دولت در تدوین بسته های تشویقی برای بازآفرینی شهری 


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایران گفت: شتاب گیری نوسازی مسکن در بازآفرینی شهری از اهداف دولت است که برای این منظور بسته جامع تشویقی در چهار بخش اداری، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی ایران گفت: شتاب گیری نوسازی مسکن در بازآفرینی شهری از اهداف دولت است که برای این منظور بسته جامع تشویقی در چهار بخش اداری، مالی ، شهرسازی و زمین تدارک دیده ایم.

محمد آیینی، شنبه شب 21 آبان در ستاد بازآفرینی شهری استان، خاطرنشان کرد: تخفیف 100 درصدی شهرداری ها و صدور یک ماهه پروانه در این بسته تشویقی دیده شده اما پایان کار و دیگر خدمات هم باید خارج از نوبت انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تشویق های خود مالکی هم برای بافت های فرسوده دیده شده افزود: تسهیلاتی از محل اشتغالزایی تبصره 18 در نظر گرفته شده که 350 میلیون تومان تسهیلات از این محل به متقاضیان داده می شود که 150 میلیون تومان آن صفر درصد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی عملکرد استان را در بخش جذب این تسهیلات ضعیف عنوان کرد و افزود: انتظار می رود استان در این بخش استفاده بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: مشوق هایی در بحث تراکم، کاربری تجاری در طبقه همکف و پارکینگ برای سازندگان مسکن در بافت های فرسوده دیده شده که می تواند نجات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام دولت در تدوین بسته های تشویقی برای بازآفرینی شهری 

اهتمام دولت در تدوین بسته های تشویقی برای بازآفرینی شهری